på vardagsrumsbordet!

2012-04-23 | 11:04:30



hemma hos oss i vardagsrummet!

jag älskar färska blommor, tulpaner och rosor i all ära! men helt ärligt så är jag liite trött på det för tillfället. stora vaser fyllda med blommor är fantastiskt men just nu har jag snöat in på att fylla småvaser med en eller två snittblommor och flytta runt på här hemma (detta lär vara ett par dagar, max, sen får ja blom-apstinens!)

igår köpte jag en ny stor bicka på svenskttenn som jag egentligen ska ha på ett brickbord, men det får ni se sen! just nu ligger den iaf på soffbordet (från iilva) med några tummade tidningar, glasunderlägg och ljus!

idag är jag ledig så jag ska bege mig ut på min sedvanliga seconhandrunda och kika efter en lampa och gammla böcker. engla är äntligen på skolan efter över 2 veckor hemma - skönt som tusan! ska dock hämta henne hyffsat tidigt så hon inte kommer hem helt däckad och överfyllde med intryck :) en mjukstart helt enkelt!


Kommentarer
Michan

Soffa är jätte snygg men jag hade velat ha armstöd att luta mig mot :)

mor i hagen

Hej

Åhh så fint du gjort, pysel guman min

2012-04-24 08:13:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback