sunny friday!

2012-04-27 | 07:10:50


äntligen sol & lite värme i sthlm idag ♥

hej, hallå! hoppas ni fina studsat upp på bra humör och har fredags feeling delux, det har jag! för mig innebär den här fredag sista jobb dagen på 5 dagar. jag har missat lite att skriva om att vi ska åka till amsterdam på söndag-onsdag :) jag, christian, elin c syster) och johan ska iväg och fira vad som kallas queensday, wiho!

jag hoppas på fint väder även dessa dagarna men just nu ser det ut som 22'c (iiinte fy skam!) och några droppar regn, helt ok men får jag välja så vill jag ha klarblått :)

engla ska fira valborg hemma hos mamma och anders, som hon längtar! när engla gick i skolan nära mamma så var det lättare för dem att ses spontant men nu får man planera lite mer men det gör det hela lite mer längtansvärt också. men först har vi erc saade att bocka av imorgon .. ojoj!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback