pompoms & kaninlampa

2012-04-11 | 13:42:38


nyinköpta kaninlampa och färgglada pompoms!

imorse klickade jag hem lite nytt till englas lilla lya till rum. det blev blandannat pompoms i mint, rosa och vitt som jag ska hänga i en hörna av hennes tak, jag tror på den idén :) hennes rum är kitchigt som tusan just nu så varför inte ösa på lite mer hysteri? jag hoppas dock den kräsna lilla snart 7 åringen är med mig på noterna.

vi satte ju som sagt upp hyllor över englas säng här om dagen (vilket för övrigt blev jätte fint) och dem har jag fyllt med böcker, favorit cdskivorna, hennes lilla pumpa-cdspelare, en blomma och tavlor. vad fattas då? joo en liten mysig lampa! jag har suktat lite efter en kaninlampa för evigheter sedan men nu kändes det rätt!

klick klick! inreda.com är smått fantastiskt med allt fin de har!
håller tummarna att allt kommer innan helgen.


Kommentarer
Elo

Vi har kaninlampan till lillen och den är väldigt söt! Bra köp ;)

2012-04-11 16:15:33
Lizzi

Hej vet inte hur jag hittade din blogg, men jag kikar in nästan varje dag :) hoppas på att få se några bilder från Englas rum sen, du gör så mycket fint!

2012-04-11 21:30:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback