påskhelgen!

2012-04-07 | 08:25:18


skärtorsdagen för ett år sen ♥

det var gotland som gällde förra påsken och så mitt lilla hjärta! igår åkte hon hem till m och ska spendera påsklovet där. engla skulle dock åka med deras andra kids upp till m sambos mammas hus i dalarna på tisdag och ha några sköna dagar på landet - mysigt!

för ett år sen drack vi rosé i trädgården hos pappa, mös i bara t-shirt utomhus och hade de härligt med farbror johan med familj ♥

i år blir det en helt annan harang och jag känner inga påsk-feelings - alls! visst har vi pyntat med englas egengjorda prydnads ägg, köpt hem påskliljor och ätit ett eller två ägg mer än vanligt, men annars .. inget? jag jobbar idag och sen blir det iväg på middag hos christian familj och imorgon blir det hemma hos mamma.

kanske jag får in stämningen då? eller är är det så att när man är van att ha barn omkring sig och inte har det = har inte köpt ett enda påskägg! engla får sitt när hon kommer hem, jag kände att det lär vara späckat för henne i helgen :) åh mammas lilla fina .. fy varför har jag gått och blivit så blödig på senaste tiden?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback