måndag!

2012-04-02 | 09:40:44


engla i finaste klänningen från polarn ♥

kaffe, smörgås och en tallrik yoghurt med blåbär också kanske jag piggnar till? jag hoppas det iaf .. jag har legat och kallsvettats hela natten och drömt de mest knäppa drömmarna. idag är det jobb som står på schemat, och det blir mest troligt en låång kväll! jag får slå mig lite på kinderna så ska det nog gå vägen :)

burr idag är det riktigt kallt också! jag som packat undan alla vinterkläder fick snopet packa fram dem i helgen igen. engla har varvat jeansjacka, skaljacka och nu vinterjacka - allt på bara drygt en vecka! fy!

det var ingen höjdare när jag i något tappert försök att tro på våren hade skruvat ner elementen här hemma och när det var dags att tassa över golvet imorse fick jag en chock! nu är elementen på och vinterkläderna framme - jej! april sa vi att det var va?


Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Jag fick också snällt plocka fram alla vintergrejer till tjejerna idag :( ogillas....



Hoppas att blåbären fick dig att piggna till med alla sina antioxidanter :)



Kram

2012-04-02 10:58:18 http://fantastiskamamman.se
Caroline mamma till Juni

Så fin klänning! Stod och drog i den igår till min Juni :)

2012-04-06 22:42:25 http://juniochjag.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback