engla viola aurora ♥

2012-04-11 | 08:12:09

min lilla lilla på BB 2005 och magen i v. 35 ♥

åh jag har blivit super blödig de senaste dagarna. jag saknar engla hur mycket som helst och jag hatar att hennes rum gapar tomt med nya hyllor, blommor och annat fint - och ingen som kommer och stökar ner och rör till det :( hon har åkt upp till dalarna nu och har de säkerligen hur bra som helst .. men ja ..

man är inte mer än människa och jag som är van att ha engla jämnt (utom typ varannan fredag-söndag) får alltid lite svårt att andas när det handlar om en hel vecka eller mördar tiden 2x2 v på sommaren:(

bilden längst till höger och den stora hade jag och c i sovrummet i gamla lägenheten och engla älskar de bilderna! hon går alltid och pillar på dem och säger "åh så liten jag var" och olar mellan vilken som sötast ♥ i måndags ställde jag upp den ramen på englas nya hylla och hoppas hon ska bli glad!

jag älskar att den lilla rosa dräkten som engla har på sig har vi kvar och jävlar i min lilla låda så liten den är! här snackar vi dockkläder, size 40 var liksom för stort på den lilla 2 kg kroppen! sötaste lilla engla min!

Kommentarer
Frida-FantastiskaMamman

Om man burit och fött ett barn är längtan efter henne/honom alltid närvarande när de är borta...



Underbara Bilder på din engla-pengla...



Kram

2012-04-11 09:21:04 http://fantastiskamamman.se
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Åh, vilka underbara kort! Så söt hon var (är)! :-)



Kram

2012-04-11 09:26:08 http://byvanilla.blogspot.com
Maria

Åh men vilka underbara kort!

Det är verkligen svårt att förstå hur små och pluttiga de faktiskt varit. Jag har mina barns bebiskläder som jag tar fram då och då bara för att minnas tillbaka.



Nu är de precis nytvättade och ligger ihop vikta och väntar på att användas ännu en gång.. Konstig känsla.



Kram på dig!

Emmie

Oh hjälp vad liten! Fast hon är minst lika söt nu som då! :) ♥

2012-04-11 21:02:52 http://emmieliving.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback