måndag

2011-09-19 | 20:47:29


hemma hos oss.

idag har jag haft en stor stor städar dag! jag har verkligen röjt runt och fått det mesta skinande rent :) känns så grymt skönt när man sätter sig i soffan nu på kvällen, ett glas vin i handen och hemmet känns tiptop! visst har jag kanske röjt fram en del nu på eftermiddagen/kvällen i form utav marmelad, paj och mat fix! men rent är de!

jag har faktiskt gjort egen plommonmarmelad för första gången! igår var engla och christian duktiga och plockade en hel kasse full med plommon hos c pappa så något smarr var jag tvungen att hitt på! paj blev de med!

nu har pappa som varit här på middag precis gett sig iväg och jag har skickat iväg några tradera mail. så skönt när det mesta är klart och jag tom redan fått iväg några paket! ibland orkar jag inte ens vänta in betalningen .. haha! risken då är att paketen blir liggande och kanske inte kommer iväg så fort som köparen vill.

well nu ska jag njuta av min man och mitt vin! engla sover sen klockan åtta ♥


Kommentarer
Emma

vad fina kopparna va, härliga färger o sött med guldkant:)

BloggMamman

Njut kvällen- det har du verkligen förtjänat! Imorgon är det städdag här hemma- jag är avundsjuk på dej som är klar!

Kram

BloggMamman- en blogg om BloggMammor

2011-09-19 22:25:39 http://bloggmammor.blogspot.com
Coquina

Vilken fin blogg du har =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling, perfekt för dig med barn =)

2011-09-19 23:50:32 http://coquina.blogg.se/
Linda

Vilka jättefina koppar!

2011-09-20 08:13:27 http://headlong.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback