mammas stora ♥

2011-09-27 | 20:52:49


engla viola aurora - jag älskar dig!

ikväll har jag haft möte på jobbet och igår sov englas hos mamma som ska åka utomlands imorgon. minns inte var det var? christian hade redan bäddat ner engla när jag kom hem springandes ikväll och oj vad besviken jag blev när jag upptäckte att hon redan snusade gott med colli under armen ..

jag la mig raklång brevid henne i sängen och pussade på henne tills c kom in och sa att jag inte ska väcka henne, hon hade varit trött ikväll. ego, jag vet men oj som jag saknat henne! fredag-onsdag är ingen hit att vara utan sin kid, om man inte är van.

haha jag bände upp henne små läppar och kikade in på hennes stora glugg. söt ungen min ♥ så liten och sårbar men ändå så stor så stor! åh jag längtar till min engla helg i helgen! vi ska ha henne nu i tre helger i rad då m ska flytta så de blir gott om tid att umgås - mys!


Kommentarer
Alexandra

Såg er allt i mama (nyaste nr!) skoj! :)

2011-09-28 07:28:43 http://thesmalltowngirl.se
ina

Men gud vilken underbar bild på er två! Vad fina ni är :) Om det vore jag hade jag förstorat och ramat in den ^^

2011-09-28 11:57:00 http://oneofthoseblogs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback