godmorgon

2011-09-08 | 06:57:21


finaste ungen min ♥

jag är verkligen inte van att gå upp så här tidigt som vi gör nu för att komma i tid till skolan. klockan sex sharp ringer klockan och jag är väl van vid att iaf vakna en timme senare? kanske handlar det lite om mörkret också som jag skrev igår .. sen har jag sovit sjukligt dåligt inatt, mycket är på gång nu och ja kan inte sluta tänka.

jaja nu ska jag sluta vara den som är den :) regnet häller ner utanför fönstret, helt fantastiskt, right? engla är lycklig som ska få inviga sitt nya lila paraply haha .. kanske jag inte delar den glädjen på alla plan.

idag ska engla har sin första utflykt! vid 8.10 ska de ställa upp och ta sig ut på en skogstripp :) en lättare matsäck ska få följa med så det blir till att bre en smörgås och koka varmchoklad. eller om engla väljer festis! later!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback