godmorgon!

2011-09-26 | 08:21:54

som jag skrev igår så är det ingen vanlig ledig-måndag idag. jag har ett litet uppdrag på vårat huvudkontor mellan 10-16! ska bli roligt och spännande att step out of butikschefsrollen och göra lite annat smått och gott :)

det blir att hämta lilla grisen lite senare idag. lär väl hinna plocka upp henne till 17 snåret eftersom jag har några ärenden efter hk .. hon brukar alltid tycka att vi kommer för tidigt och "stör" henne så det lär inte vara några problem för fröken att ha en halvtimme extra :) skönt att hon trivs ju, ingen rä gladare än jag!

ursch jag har verkligen ingen mat-inspiration just nu .. de senaste veckorna har vi ätit ur frysen och det ska jag säga er är inte det mest upphetsande eller varierande. har man 2 kg kyckling så har man liksom. ska försöka hitta på något mer curdinariskt än kyckling, ris och sås idag. får se hur det går. inte omptimalt när man kommer hem sent att ställa sig och göra ihopkok i timtal kanske .. jag ska vara glad om vi hinner handla!


idag blir det ny köp av blommor på hötorget! i ♥ it


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback