esprit

2011-09-12 | 10:22:01


fin esprit cardigan från lekmer 349kr

jag är rätt snäv i vad jag kollar på för kläder till engla, och även vad jag köper. ni som läst min blogg vet att jag inte är ett fan av varken hello kitty eller stora tryck på kläder - ex disney eller ponny hästar. visserligen så är det vad jag tycker och engla har väl en liite annorlunda syn på det där, hehe.

jag gillar stilrena, lekvänliga och färgglada kläder. kläder som håller men också är fina och lättmatchade. engla har väl en lätt hysterisk garderob när det kommer till klännings fronten. hennes hängare är fullsmockad av klänningar i alla regnbågensfärger och former. ni kanske har förstått att jag mer än gärna låter engla ha en "fin" klänninga på dagis eller i skolan lika gärna som hon kan ha den till fest.

kläder är till för att användas.
och slitas på!

en annan förkärlek jag har och gärna shoppar är koftor! oj vad koftor vi har nu, både jag och engla! eftersom engla likagärna använder kortärmade klänningar på hösten och vintern så är koftor ett måste! jag kanske inte är den mest praktiska där .. en långärmad tröja under en linneklänning är bland det fulaste jag vet .. hm.

de senaste tillskottet är rätt otippat. det är den här esprit koftan. har jag nånsin ens kolla på epsprits barnkläder? nä. jag har dragit dem över mainstream kanten och tyckt/trott att det bara varit tråkiga kläder i beiga färger. jag hade fel! i mitt lekmer paket som jag beställde för några veckor sedan så låg denna lilla skönhet!

jag fastnade direkt för detaljerna! hur söt är den inte? visserligen ska jag vara ärlig och säga att den större delen av kollektionen kanske inte föll mig i smak, men en och en annan godbit finns det allt! sen var det inte alls så dyrt som jag tänkt mig att esprit är .. kanske för att lekmer har upp till 40% på alla esprit kläder? ingen koll :)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback