dagg - im in love!

2011-09-27 | 08:32:48


min nya godbit från svenskttenn ♥

ibland kan man inte hålla sig, ibland rammlar det liksom bara över en och är så där olidligt 'meningen'. den här fantastiska skapelsen har jag kikat på i åratal (kanske inte men det känns så) och har tom önskat mig av familjen till min 25-årsdag nästa år. orkade jag vänta? nej.

igår när jag hade några ärenden i stan så strosade jag ner till astoria och svenskttenns tillfälliga lokaler på nybrogatan. tanken var att köpa vasen "kotte" för 300kr men när jag stod där och frågade en tjej om de inte hade dagg inne och hon fann två stycken (onamnade) på lagret så skrek hela min själ! haha.

nu är jag visserligen 2200kr fattigare men varm i ♥ jag kan tänka mig att den här vasen kommer vara mig kär i åratal och den komma få vandra omkring här i lägenheten mellan olika platser. åh ting kan visst för en lycklig!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback