veckans polarn outfit!

2011-10-27 | 10:14:19
hello retro - veckans polarn o. pyret outfit!

tröja 199kr
manchesterbyxor 349kr
2-pack strumpor 79kr

när jag plockade fram den här veckans klädsel till engla så var det nedåtgående mungipor och fröken var inte alls nöjd över att ta av sig sin klänning och ta på sig BYXOR! ni som läst min blogg ett tag vet att jag har en envis klännings-älskare här hemma och till de så måste det vara strumbyxor, tights är inte ett alternativ.

det som chockerade mig var dock att efter fröken hade klätt sig, kikat i spegeln så utbrister hon "mamma de här byxorna vill jag ha!" what? och så sant som det var sagt så vägrade hon att ta dem av sig efter jag knäppt några bilder. haha, ingen är gladare än jag! det som är bäst med polarn o. pyrets byxor är att dom är mjuka och sköna, skaver inte och har ställbar midja!

manchesterbyxorna som kom i svart och plomonlila är en så kallad "slimfit" men som ni ser så sitter det inte slimmat eller super tight på englas ben. det är egentligen en byxa som passar många barns kroppar, flickor som pojkar, och är väldigt uppskattad! dom är lekvänliga och riktigt snygga! och manchester .. jag bara ♥ it!

Kommentarer
Hondjur

Hoppas ni får en underbar resa nu gumman och att den där dumma magen lugnar ner sig!

Vi håller tummar och tankar för dig! :)



Och dom där byxorna var underbara!! <3



Kram på Er!

2011-10-27 11:43:24 http://etthondjur.blogg.se/
Jeannine

Åh jag bara älskar motivtröjorna från pop:)

2011-10-27 17:32:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback