sunday

2011-10-09 | 12:57:46


bild svenskttenn. vad säger man?

vi hade verkligen en höjdar kväll igår! vi var hos christians pappa på en italy-night med allt vad det innebär :) det var bresaola knyten med ost och spaghetti band, bondsoppa, caprese och mängder av italienska rödviner.

om någon timme kommer lill grisen hem. hon hade en lek dag med novisen igår och var med mormor och köpte ecco vinterskor. åh som de har grämt mig att jag enbart kommit till inköp av höstskor så här långt! vintersäsongen är ju snart här, känns skönt att mamma tog hand om den biten ♥

dock så var det otippat att fröken hade storlek 31 i dem!? galet! de hon hade förra året var i 28 och jag hade faktiskt en tanke på att hon kanske kunde ha dem i år igen .. nja, tror inte det riktigt! bigfoot :)

nu ka jag hoppa in i duschen och sen plocka lite här hemma och drömma om att mitt hem ser ut som de här över .. jesus vad man kan bli fast vid en bild! jag älskar precis allt med inredningen över .. åh! senare blir det att övningsköra en sväng med d och middag hos christians mormor.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback