SICILIEN NÄSTA!

2011-10-10 | 19:34:44

bilder från spain & sommaren ♥

höstlovet närmar sig med stormsteg och jag har haft planer på att ta med mig engla och christian över till gotland, iaf för en långhelg! well well nu är det changed planes och jag och engla ska haka på pappa och gänget till sicilien, italien! det har verkligen bara bestämts över dagen och mitt dåliga humör fick sig en rejäl törn :)

åh fasiken va najs det ska bli! jag har bokat ett dubbelrum för mig och engla med balkong med utsikt över poolen. christian får inte ledigt hela veckan så det blir bara vi två i ett eget rum, sen delar pappa, marie, albin, ulrika och ellan på två andra rum! nu ska jag bara se till att vi får nära varan eftersom de bokade lite tidigare än oss.

temperaturen ligger mellan 20'c-25'c just de här säsongen vilket bara känns helt underbart! jag som trott att det skulle dröja läänge till nästa resa, tji fick jag! engla och jag har suttit och kikat på hotell bilder länge länge ikväll :) världens största pool och bara ett fåtal meter till havet, och halå det är om bara drygt 2.5 veckor!? galet!

 

tack marie & pappa ♥


Kommentarer
Emma

Vad roligt! Nu blev jag avundsjuk.. Vart på Sicilien ska ni? Jag var där en vecka i slutet av augusti i Cefalú och älskade det! Maten, stranden, havet, allt! Hoppas ni får det toppenfint!

2011-10-10 20:43:17
Hemma hos Elinor

GUD så underbart att åka till solen (igen) ;)



Jo, du kanske kan tipsa om "måsten" att se i Stockholm. Jag och sambon ska dit till helgen och vi har bokat in mässan (barn & villa) och shopping. Några affärer eller restauranger som man inte får missa?



Hondjur

Underbart! Glad för eran skull gumman! :)

(och kanske en liten gnutta avis!) :p

2011-10-10 20:56:05 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback