hemma hos oss

2011-10-11 | 10:44:07
i vårat sovrum står en ofärdig byrå och tidningar är staplade på hög!

nä fasiken jag kommer väl aldrig måla om byrån i vårat sovrum? det känns inte så eftersom den stått där sen vi flyttade in och jag sa att "till sommare då ska jag måla den och fixa" mm .. juste! tiden springer iväg och kanske att jag gör det tills vi flyttar? skulle ju vara kul om den såg lite roligare ut än så här haha.

nu har jag, på inrådan av lisa, snickrat ihop ett sängbord. hon har mer än en gång påpekat vår avsaknad av de i sovrumet och har inte för sitt liv förstått hur vi inte kan lägga av smycken, ha ett vatten glas osv brevid oss.

jag har nog inget behov av det men nu har jag staplat upp böcker och tidningar med vår lilla antika bordslampa på. ett par skor och en väska fick också åka upp, väldigt behövligt, haha! men OM jag vill kan jag ha ett glas vatten också, så det så lisa fisa

Kommentarer
Lisa

Haha funkar alldeles utmärkt, har ju tidningar själv till allt möjligt här hemma ;)

<3

2011-10-11 22:28:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback