2011-10-04 | 10:41:29

tack min älskling.


igår var smått kaotisk. vi skulle ha fotografering här hemma och till råga på att jag skulle hinna städa och få iordning så var det stop i tågtrafiken och jag kom inte iväg med engla till skolan. suck. det blev att ta bussen ner, stå en timme på perrongen och sen vända hemåt. visst om vi kommit till skolan, men ja hade ju brådis hem också!

iaf så hade jag engla i hack i häl när jag rusade runt och städade, plockade och tröck in halva hemmet i garderoberna, här hemma haha. vilken jäkla syn egentligen! jag var totalt genomsvettig när fotografen anlände - 1.5 timmar för tidigt! när man har knappt om tid liksom .. då väljer de att komma ännu lite tidigare.

mitt i detta så ringde c och berättade goda nyheter och ville såklart ha lite boost. nä, bästa flickvännen som man är så skerk jag åt honom och slängde på luren - jag hade ju så sjuukt mycket att hinna med! trots det .. tror ni inte min fin fina sambo gått och köpt en flaska prosecco och röda rosor till mig!?

du är bara bäst bäst!
i love you.

 


Kommentarer
Jeannine

Man behöver det mest när man förtjänar det minst eller vad är det man brukar säga:)

2011-10-05 07:30:18
Emilia

Nämen..ska ni flytta?

2011-10-06 16:34:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback