uppehåll!

2011-11-12 | 09:02:40

den här veckan har verkligen bara runnit mellan mina fingrar och försvunnit .. vad hände där? jag som tänkte mig att hinna blogga precis när vi landat från sicilien i princip :) bidde inte riktigt så! jag är back on track på jobbet, har haft utbildning i två dagar och haft fullrulle på hemma fronten.

resan var fantastisk! vi hada tiptop tur med vädret och fick en fantastisk vecka blandad med sol, kultur och utflykter. jag kommer skriva några inlägg och försöka slänga upp bilder så ni får en bild utav det lilla paradiset som vi var i :)

egentligen så är väl anledningen till att jag inte bloggat just att jag har haft så mycket på jobbet. det gället att prioritera, speciellt då jag haft dom här problemen med magen (kanske någon combo av stress och något annat?) och nu när det blivit så pass mycket bättre, iprincip försvunnit, så vill jag vara försiktig.

det är härligt att se att det trots mina icke existerande inlägg är så pass många som kikar in här ♥ det värmer mig! det handlar väl om det som många skrev om ang blogglovin, det är lite "mysigare" att få kika in och hoppas på en update på sina favorit bloggar. jag ska inte lova ett flööde av inlägg men nu har jag fått lite space i kalendern iaf.

kram om er fina!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback