thank god it's friday!

2011-11-25 | 12:53:04


syster & kidsen ♥

äntligen fredag! den här veckan har gått rätt fort men har samtidigt varit grymt intensiv. jag vet inte alls vad ni foks jobbar med men på polarn o. pyret dras det i växeln inför den stundande julen. det köps klappar till både stora och små och butiken är proppad med härliga juliga kläder. den här säsongen är verkligen den bästa rent kollkeitonsmässigt, enligt mig! jag älskar plyschen, de röda och blå färgerna och de lekvänliga med festliga kläderna.

men nu är det iaf helg och ikväll blir det en utpustning med fullt hus då syster, nikki och nova ska komma över! jag har dock lovat mig själv mjukiskläder och big jo till rödvinsglas i soffan, nami. lovely friday!


Kommentarer
Maria

Efter att ha jobbat i butik 8 jular.. till kl 20-21 dagen innan julafton och med start igen kl 07 på annandagen så njuuuuter jag verkligen av vetskapen av att i år ... Då ska jag bara vara besvärlig vanlig kund ;-)

Men samtidigt .. det är kul att jobba då det är mycket folk och det rivs och slits i ens prydligt vikta högar :-)

Hoppas ni hade en mysig fredags kväll du och syster.

Kram!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback