hissgardiner

2011-11-21 | 10:52:37


hissgardin åhléns 199kr
(ta 2 betala för 1)

för några veckor sen tog jag och christian en utstickare till skärholmens centrum av alla ställen! jag fick något infall och christian med körkortet satt väl rätt muttrandes på vägen och förstod inte riktigt varför vi skulle åka över hela stan för att kika i samma butiker vi har ett hundratal meter hem i från?

kanske lite knäppt.
men tanken var att besöka myrorna som självklart var stängt på söndagar!

det blev en tur in på åhléns där jag hittade de här hissgardinerna som jag sökt efter med ljus och lykta! det var innan sommaren som jag fick fnatt och ville ha men aldrig hittade. nu, lagom till julpyntet har den fått pryda vårat varsgrums fönster med 3 våder, den fjärde fick lisa. vårigt och fint till advent :) haha!


Kommentarer
Sandra | Inspirera Mera

Vilket härligt motiv på hissgardinerna. Härligt att du fick tag i dem.

2011-11-22 20:20:38 http://inspireramera.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback