3 bilder

2011-11-12 | 10:05:42

fötterna i havet . by me!

jag tog med min nikon till sicilien och min lilla canon. den lilla tappade engla andra dagen i marken så objektivet fastnaden och inte gick att använda - jag arg? nä nä. jag fick ett litet utbrott och engla blev halvt hysteriskt, självklart var det ju inte med mening men vad sjutton man måste få bli förbannad ibland. jag vet inte hur många gånger jag gett henne kamerna och förklarat vikten av att vara försiktig och ha snöret RUNT handleden. tjena, de glömdes på 2 röda.

som alltid när jag är på semester så finns det en uppsjö av bilder på personerna jag varit med, platserna vi besökt men knappt en enda på mig! jag har börjat tröttna lite och där av tog jag med den lilla kameran som engla tom kunde fota med, ingen avancerad systemkamera alltså :) ja nu blev de så att det finns 3 bilder på mig från en vecka på sicilien.

och då är det här en av dem .. !

de andra två är i halv mörker och den ena saknar fokus delux! trist trist. det var ingen annan som kunde handskas med mitt manuella objektiv och dum som jag var tog jag inte med mig något annat. tillbaka till den lilla kamerna, host, nej jag ska sluta älta dens öde. kanske går att laga?

jag använder den aldrig hemma så de är ingen jätte förlust men jag hade förväntningar på att få se mig själv på en semester för en gångsskull. trist. dock så bör det finnas någon rackare på den lilla kameran från typ flygplanet somjag inte lyckats få fram ännu eftersom jag inte har någon kortläsare. dagens i-lands problem, oh yes!

Kommentarer
Kattis Axelsson

Hej!jag såg din dotter på ett foto på fotografiska museet. Trevlig blogg.

2011-11-12 15:43:08
emily

jaha? vad var det för bild och utställning??



/emily

2011-11-12 18:50:39 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback