200 dagar.

2011-11-22 | 21:50:20

engla på sicilien ♥

det blir bara mörkare & mörkare nu.
och mörkare.

som de flesta vet så är jag ett stort fan av ljus och mysigt inne men jag är inget fan av mörker, kyla eller snö. jag avskyr det! visserligen så börjar tom jag undra vad som hände med varga vintern som vi blev lovade i augusti? det känns som vi ligger i någon form av ingenmannsland när det kommer till vädret. varken eller liksom.

nu är det iaf ,give ore take, 200 dagar kvar till värmen och bara veckor kvar till vintersolståndet och sen kan vi börja räkna ner till den 25 mars då vi ska vrida klockan igen! jag längtar! dock så kan snön få falla någon dm i slutet av december - runt jul - så vi får det ljust och härligt över helgerna :) haha.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback