- 20'c på en vecka!

2011-11-13 | 20:49:00


nu är det snart skrapa rutor & skotta snö som gäller ist!

för exakt en vecka sen satt vi i hotellbaren på sicilien och intog sen smarrig irsih coffe medans barnen dansade till den evigt spelande pianistens toner. eller nja det var mer han sstereo som han klingade i takt med som det dansade till om man ska vara pet-noga! vi hade precis avnjutit den enorma italienska buffén med allt från pasta-fisk, röror och sallader. livet lekte kanske man skulle kunna uttrycka det rätt och slätt?

satan i gatan vad bra vi hade det! på kvällskvisten sjönk temperaturen till kanske 17-18'c men på dagarna var det upp mot 25'c! gah vad jag längtar tillbaka till värmen! jag avskyr avskyr avskyr kyla, vinter och snö. jag vet inte hur jag ska överlvea de kommande månaderna av mörker och kyla? ikväll har vi minus grader. damn it!


Kommentarer
Maria

Välkomna hem!!

Ni ser ut att ha haft det underbart och som vanligt så finns det massa fina kort att titta på. Du är duktig på att ta fina kort även om du sällan fastnar på dom själv ;-) Så är det för mig oxå... alltid jag som håller i kameran = jag finns aldrig med på kort.. barnen kommer väl undra var mamma var när de blir större och tittar i våra fotoalbum ;-)



Kramar!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback