weekend!

2011-05-16 | 09:53:12
den här helgen känns som den pågått i en evighet .. helt sjukt! det som hände i fredags känns som det var en vecka sen istället för ett par dagar .. hm! i vilket fall så var fredagen fin trots oturs drabbad för många, jag är inte så skrockfull utan tror nog mer att det blir vad man gör det till och min dag blev tiptop med goda besked :)

i lördags hade jag och c städmorgon (det var nog mer jag som hade det och c koncentrerade sig på att fälla upp benen i soffan när jag torkade golven) och sen blev det en ikea tur! vi har varit i behov av en tv:bänk sen vi flyttade hit och nu äntligen fick vi till det! blev riktigt riktigt snyggt.

självklart blev det eurovision pöå kvällskvisten och lisa, camilla, jocke och fredde kom över. vi drack prosecco och dömde ut de flesta sångerna - underbart. jag blir så inne i sådan här tvälingar så i slutet så skingrade sig gruppen och jag stod själv kvar och läste på läppar och såg hur sverige steg, vi var rätt bra (ja jag och eric är nu 'vi').

fin fin helg med underbara människor ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback