veckans polarn outfit!

2011-05-26 | 10:00:00


linne 145 kr shorts 295 kr ziptröja 345 kr

åh detta vädret! jag går under snart. sommare och värme ena dagen - hagel, kyla och regn andra dagen. idag har det lovats 18'c och hyffsat med sol, det gillar vi men jag längtar efter riktigt kjol/shorts väder utan strumpbyxor eller knästrumpor. de få dagarna vi hade i början av maj med 25'c känns som ett minneblått. va de allt?

well det gäller att rusta upp sig med lite tunnare och svalare kläder nu .. för visst väntar sommaren bakom nästa hörn? det har vi bestämt här hemma iaf. engla frågar varje morgon om det är okej att ha bara ben och armar.

dessa shortsen från polarn o. pyret som engla har på bilden är grymma! riktigt snygga med rosa detaljer och passar såklart både flicka och pojke med ställbar midja och tuffa detaljer! men än är det lite kallt .. jag har köpt upp mig på ett gäng sommarkläder som bara ligger och väntar i garderoben. har du?


Kommentarer
Mali - just me

Fina bilder på en fin tjej!!



Vad använder du för program när du bloggar förresten? Typ windows live writer eller något annat? Du får det så fint jämt!

2011-05-28 23:21:11 http://mali-mylife.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback