and the fight begins!

2011-05-20 | 19:48:06

frukost - två mackor med keso, groddar och tomater.
lunch - en laxfilé med en tomat och en halv gruka.
middag - köttfärsås och sallad.

jag hade planerat tacos för kidsen ikväll och wrap med sallad till mig men icke! när jag frågade damerna vad det var sugna på så ljöd svaret "köttfärsås och spagetti!" vad trodde jag? englas absoluta favorit rätt och uppenbarligen c också. det var bara till att ändra planen och och nu har tjejer ätit tre portioner var :)

jag ska köra lite mindre kolhydrater nu till en början, skära ner lite på pasta, potatis och ris. tydligen så ska man äta lite sådant till lunch men helst inget till middag. man hinner ju förbränna lunchen!

well vi får se hur länge detta håller i sig? tjejerna sitter med en skål godis och stjärnchips och jag med ett glas rosé (jag vet jag vet) och en skål med blåbär. om jag skulle skära av min högra arm för lite choklad? javisst, no probs! haha. tänkte kanske göra hummus och gurk och morots stavar till kvällen .. får se när tjejer stupar!


Kommentarer
Ingela la la

Här får vi äta tacos morgon middag och kväll om barnen får bestämma ;)



Ha en fin dag!

2011-05-21 08:15:16 http://ingelalala.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback