ulrika 15 år!

2011-05-22 | 10:31:06
härlig kväll med familj & vänner ♥

igår var vi på trädgårds kalas i den underbara solen! min låssas lillasyster ulrika fyller 15 år idag och det firade vi med dunder och brak :) vi åt härlig italienskbuffé, fällde tårar, skrattade och drack rosé.

engla hittade grabbarna grus albin och isak och hade boll tävlingar, lekte kurragömma och härrjade! det är härligt att se hur hon leker med killar och blir lite med ruffruff än när hon ex är med c och leker, det är på två helt olika sett! engla hade två gröna knän när vi kom hem. fasiken vad jag älskar värme, sommar och sol .. fantastiskt!

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Grattis i efterskott!! :)



Tack för din kommentar! Det är idag hon fyller år, men det blev fel tid på inlägget av nån anledning.. suck.. nu är det fixat, men då försvann alla kommentarerna istället :(



Kram

2011-05-22 10:51:05 http://sagabus.blogg.se/
Emilia

Vilka härligt somriga bilder :)



Tack för kommentaren hos mig, kul, för då hittade jag ju hit! Ja, visst är det härligt att kunna sitta ute att äta, bästa tiden på året!



Kram Emilia

2011-05-22 10:57:32 http://eemiliaas.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback