sleepover!

2011-05-21 | 08:45:35

söta små tjejerna innan sovdags!

tjo och stimm! vilken kväll och morgon. tjejernna har gått fram som två ångvältar här hemma och allt är lite upp och ner. igår somnade de båda två vid 21.30 efter "vi är inte alls trötta mamma, inte alls!", det gick på en sekund så var det plötsligt helt tyst? snark.

jag va helt slut vid den tiden och gick och la mig jag med. tre tjejer i vår dubbelsäng :) härligt! engla har legat med benen på min mage och armarna i mitt ansikte. love it. vid 6.45 vaknade dom små liven ..

frukosten är avklarad och nu är jag lovad att få dricka upp mitt kaffe innan vi ska ut och göra lekparken! blir skönt att komma utanför dessa väggarna efter ett dygn med två små intensiva tjejer. de liksom drar igång varandra. jag måste dock säga att c aldrig har nämnt ett ljud om att åka hem eller mamma och pappa, jag är nöjd!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback