♥ randiga dagen

2011-05-02 | 21:22:25

åh vad jag älskar min kollegor ♥
vilka människor!

igår hade vi en sorts personalkonferens / personalfest på nalen för alla polare :) en fantastisk tillställning med över 200 glada och troget randiga personer från runt om i sverige! allt var så välplanerat och välgjort så idag kan jag inte vara annat än otroligt glad över det företaget jag jobbar på!

efter konferensen som var en bra balans mellan underhållning och information, så dansades det på stolarna, skålades i drinkar och rödvin och det rådde deeptalk vid rökrutan i en väldigt kall natt. underbart!

att huvudet har varit lite tungt idag och att jag inte orkat med så mycket mer än plocka lite här hemma och tvätta en omgång var det för allt i världen värt :) och tacka vet jag lediga måndagar! imorgon är det jobb igen och efter detta eventet känner jag mig otroligt peppad och förväntansfull! vi kan åstakomma mycket, bara vi vågar!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback