och ett körkort på det

2011-05-31 | 18:56:59
vår nya audi A6!

förra veckan köpte vi ny bil! äntligen! vi har haft ett antal olika bilar och bytt lite fram och tillbaka men nu har vi nog hittat "the one"! en audi a6 från -07 - helt fantastisk är den! vi hämtade den i torsdags och sen dess har väl c egentligen inte gjort annat än att åka runt i den, haha. han hade en plan på att sova i den vid ett tillfälle .. hm!

både jag och engla är nöjda och nu går erik saade varm på högsta (snart får vi nog råka ta sönder den nybrända skivan). det är dock vilda disskutioner om VEMS bilen är. c hävdar att det är hans, engla hävdar att det är hela familjens eller den som faktiskt kör. "mamma du har ju faktiskt inget körkort" och där fick jag den.

åh jag måste ta tag i mig själv! jag hoppas så att jag kommer få någon push av att åka i en jävligt fräsh bil .. kanske jag kommer vilja köra själv? och tror vi egentligen att c faktiskt kommer LÅTA mig köra denna ..

Kommentarer
Liza

tävling är fortfarande igång. Vem tar först du eller jakob. Kul att det bara är jag som är peppad av denna tävling men det är spännande. Det är jämt så in i bomben ;)

2011-05-31 21:07:03
Mali - just me

Åh!! Jättefin bil!! Om jag hade haft en så fräsig bil så hade jag nog också sparat ihop till ett körkort, haha!! MEn det har jag ju inte,så här fortsätts det med cykel ;)

2011-05-31 23:00:16 http://mali-mylife.blogspot.com
Petra

Ja detta körkort haha jag har heller inget men ska väl ta det snart,sån fräch bil då e de bara att snabba på då...kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback