nattklädd!

2011-05-02 | 19:34:26



nattkläder h&m
diadem glitter

i förra veckan så var jag inne på h&m brevid jobbet och kikade på nya nattkläder till engla. hon har vuxit ur en hel del av sina gamla nattlinnen och pyjamaser. idag rensades den lådan ur och det var inte alls mycket kvar ska jag säga er. jag vet inte vad som hände, om hon skjutit i längden eller om kläderna helt enkelt krympt?

iaf så sprang jag på det här ur söta settet i lite linne liknande bomull. helt fantastiskt sött är de och en lite madicken feeling. engla älskar ju just nu madicken så det var en jackpot! nu ska vi mumsa blåbär, jordgubbar och vaniljkesella framför fyra brölopp. sen blir det natti för engla penglarn min ♥


Kommentarer
Hondjur

Wie, vad söta!! Sådana känns som att dom är ett måste här i sommar! :)

Dock vägrar ju ungen att sova utan "riktiga" byxor.. alltså långa.. och strumpor. Så jag vet inte riktigt hur jag skall få lurat på henne dom det bara ;) Tips? :p

2011-05-02 22:06:20 http://etthondjur.blogg.se/
Anna

Åh, sådana nattkläder vill jag med ha!

2011-05-03 10:36:10 http://luene.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback