merförsäljning!

2011-05-05 | 19:56:23



det blev take away middag ikväll. pizza med skinka, campinjoner och ost för engla och en varsin salladsrulle för mig och christian. för det första är det inte min dag idag och för det andra så blir jag så förbannat trött av att bara gå runt hemma en hel dag och orkar inte laga mat. jag vaknade pigg vid 7.45 men vid lunch ville jag bara sova.

nu ska engla snart in i duschen, efter en evinnerlig affärslek i sitt rum. jag och c har fått agera kunder i olika skepnader med väskor och kepsar. vi har fått köpa saker till höger och vänster och oj vad damen är en hejjare på merförsäljning :) haha som jag skrattade åt hennes små trick för att få mig att gå ut med halva hennes rum!

"men har du sett dessa? du skulle vara så fin i dem"
"ja jo .. men de är lite små .."
"nej då! du får ge dem till din dotter annars! kom igen ..."


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback