hemmastickat

2011-05-05 | 21:25:17



kofta hemmastickad
klänning hm

jag komme inte riktigt ihåg när engla fick den här koftan men det måste ha varit iaf ett år sen? det är christian mormor som har stickat den :) det är så fantastiskt mysigt med hemmastickat och engla älskar den här koftan. vi hittade den för några dagar sedan, lite bortglömd, i en av hennes lådor och sedan dess har den suttit på! :)

jag önskar lite att jag kunde sticka .. de där lugnet och bara sitta och skapa. det hade varit fint. nu kan jag inte det och inte kan jag virka helle (eller är det ungefär samma kanske?) utan jag ägnar mina sömnlösa kvällar framför datorn jag. haha! kanske jag ska ta tag i det och ta en lite kurs hos ingegerd? vem vet - sockor till jul?


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback