den där mössan

2011-05-25 | 19:51:05


engla förra året i mars ♥

den här mössan köpte jag till engla när hon va på snudden till nyfödd. jag budade hem den seconhand för en hundring och oj som den använts! jag har alltid haft någon slags förkärlek för dala blommor och har alltid tänkt att jag vill ha en sådan här mössa på mitt barn, pojk som flicka! haha.

den här bilden är tagen -10  om jag inte missminner mig så engla var dryga fyra år och använde den även då. halå vad hände med 3-6 månader? haha .. kanske den va lite stor från början och ja - host - lite liten i slutskedet?

nu är frågan om man kan hitta något liknande till en 6 åring? nä ingen babyhjälm mössa utan mer kanske en solhatt eller bara vanlig trikå mössa? det är mönstret jag är ute efter, haha. ska försöka kika runt lite!


Kommentarer
Mali

Åh!! En sån mössa hade jag på min dotter också som var från när jag var liten :)



Om jag har använt mig av någon diet eller?

Jag brukar försöka äta så gi-likt som möjligt. Det hjälper inte direkt för att gå ner i vikt tycker jag, (rivstart i 2 veckor resulterade i ingen viktnedgång) men jag har läst att dålig sömn och ett stressigt liv motverkar viktnedgång så där är nog min problematik, hehe.. Men jag äter sån man till vardags för att jag tror att det är nyttigt. Inga konstgjorda tillsatser, massa e-nummer och stabiliseringsmedel gillas inte, så jag kör med riktig grädde och sånt, dock laktosfri mjölk för min del. Sen ökar jag ofta lite på proteinet typ med soyamjölk som är osötad o så.. det var ju mycket soyamjölk som gällde i thailand, där dricker ju alla soyamjölk..



Hur tycker du det funkar för dig med gi?

2011-05-25 21:09:23 http://mali-mylife.blogspot.com
Mor lena

Den mössan hade Engla på sig när hon var 8-9 månader och vann fototävlingen i Vi Föräldrar

2011-05-26 11:00:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback