avslutnings måndag!

2011-05-30 | 08:54:49



vi har haft en fantastisk helg.
morsdag firande mys & fest -
precis som de ska vara ♥

idag är det iaf måndag igen och denna veckan är ju inte riktigt som andra veckor? måndagar som vanligt är min lediga dag förkortar veckan och sen är jag ledigt torsdag-tisdag, wei! we ♥ rödadagar!

det är inte vilken måndag som helst idag heller utan det är sommaravslutning på dagis. var är sommaren frågar jag mig då? det är halv storm utanför fönstret och det verkar inte vara långt till regn. åh engla som hade planerat bara ben och sina "klack skor" (sin moheda från h&m). blir en liten omkastning av planen där.

avslutningen innebär familjefest på dagis som engla säger. det är korvgrillning, sång och lek! jag och c åker dit vid 15.30 och ska väl stå och böla till sommaren är kort eller nått, haha! det bästa är att det sen faktiskt är lite semester för engla, hon har ett späckat schema denna veckan! men vi får ta det sen. nu ska de fönas hår här?


Kommentarer
freja

det kommer bli sol och +20'c vid 14-tiden idag så hon får nog lite sommar på avslutningen iaf! hälsa så mycket! önskar att vi kunde vara där! <3

2011-05-30 11:37:02 http://stocktownstories.blogg.se/
Hondjur

Här är det supersol idag :) Hoppas ni oavsett väder får en underbar sommarfest! Många kramar!

2011-05-31 10:11:45 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback