torsdag!

2011-03-31 | 08:17:20

snurran här om dagen ♥

 

ursch jag har verkligen sovit hemskt inatt. jag vet inte vad det är med mig just nu men jag drömmer helt sjukt mycket!? jag har alltid haft lätt för att drömma och komma ihåg allt jag drömmer. men nu är det mest ett blurr men jag vaknar upp med en obehags känsla i hela kroppen. fy vad jag hatar det!

engla har inte vaknat ännu? jag har varit inne och sett till så hon andas men hon verkar sova hysteriskt hårt :) härligt! jag har passat på att dricka mitt morgon kaffe och ätit kesomackor. det inte ofta man får en lugn, stilla och ensam morgon!

idag ska jag inte till jobbet utan jag ska iväg till hk och ha förhandling för mina anställda. ska bli riktigt spännande då det är min första gång :) det har varit många 'första gånger' de senaste 8 månaderna men jag älskar det!

 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback