städdag!

2011-03-28 | 21:32:57

mössa kofta jacka po.p kjol primark strumpbyxor h&m

 

idag har jag verkligen levt upp till måndag = städdag! det har tvättatsfönster, gardiner, dammsugits, bytts lakan och ja allt där i mellan med dammning och skurning :) känner mig nöjd med att veta att jag snart ska krypa ner mellan nytvättade lakan och bara gosa in sig, lovely! dock så har jag fruktansvärt ont i ryggen nu :(

tror jag har stått i dumma positioner och böjt ryggen på olämpliga sett mest hela dagen. englas massagen hjälpte tyvärr inte så mycket (små knådningar på axlarna ♥) blir  lisas vetekudde i natt!

vi var ute en sväng och skulle lämna tidningar och glas i sorteringen och engla klädde sig för någon form utav sommar värme? men denna har ju totalt dragit sig tillbaka nu verkar det som. när vi skulle leta upp små kryp att kika på med engla förstoringsglas så blev det inte annat än små grus i linsen :( när ska dessa våga sig fram?


Kommentarer
Hondjur

FANTASTISKA bilder ;)

2011-03-29 01:35:46 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback