London Baby

2011-03-07 | 19:05:45

 rom piazza navona 2008


var fasiken har alla min bilder från london hamnat? det har försvunnit från min externa hd och jag är mindre nöjd. jag har verkligen letat i varenda liten mapp, nu ger jag upp. jag fastnade dock länge i mappen 'rom08' och satt längre och klickade fram och tillbaka bland bilderna och log för mig själv.

jag och liza hade egentligen inte alls känt varandra länge men vi bestämde oss vid något tillfället att åka till rom ihop över en weekend. det var en av de mysigaste resorna jag gjort och under de dagarna lärde vi verkligen känna varandra ♥ nu, nästan tre år senare, så har vi varit i rom, london och NY tillsammans och på torsdag är det dags för london igen! vi kör en torsdag - söndag resa för att ladda batterierna, shoppa och fira min dag :)

jag hoppas på iaf 10+ och något så närt med sol :) det är väl inte för mycket begärt? jag som älskar att strosa, kika in på en liten bar, ta ett glas champagne på blanka dagen och kika i butiker tok längtar nu. kan det bli mycket bättre? om det är något som är jobbigt så är det väl flygningen .. hua! men det ska väl gå bra .. right?


Kommentarer
Lisa

Piazza navona! Där har vi det! :)

Finns vin på planet baby! Så allt kommer gå fiint!!

Loove

2011-03-07 19:55:31 http://entvatankar.blogg.se/
freja

hah, förstår att du längtar! jag med! :) för min och mattias del blir det typ första resan tillsammans utan barn på typ ett år..!

2011-03-07 20:19:47 http://stocktownstories.blogg.se/
Alexandra

flygresan kommer gå fint vännen!

och hey - shit va skoj att landa på brittisk mark och bara njuta av London! gillar verkligen den staden - var ju där i december - det har ju hamnat lite i skuggan av allt annat - men det var verkligen en toppenresa! :) ni kommer ju få SÅ roligt! och CELEBRATE IT BIG! man fyller bara 24 en gång! ;)

2011-03-07 20:42:55 http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback