kalasigheter!

2011-03-21 | 09:32:37

fika - mys - presenter - lek & stojj


för engla har helgen gått i kalasetstecken! i lördags var det barnkalas hos förskolekompisen emma :) engla som sov hos mormor och nannie i lördags hade varit o köpt en pysselbok där man bygger egna hus med klistermärken och mallar. hon har en själv och jag måste säga att det är den perfekta presenten i den här åldern!

själv var jag på aw med maja på ljunggrens. det blev några glas rött och ett äckligt vitt innan linda och björn plockade upp mig i rättan tid. gud jag måste bli bättre på att äta innan jag tar ett par glas .. ja är verkligen värdelös på det! nöjer mig med en tidig lunch bestående av en liten färdigrätt .. big nono! man lär sig :)

i lördags hade jag tjejkväll med engla, nova och lisa. kidsen hade hela havet stormar i hela lägenheten och när de väl somnat (i separata sängar) så kikade jag och lisa love actually och jag drack vin och åt räkor med aioli. nami!

igår hade vi ett lite sent födelsedagsfirande för mig som blev hela tjugofyra förra helgen då vi var i london. jag fick så fina presenter ♥ kivi ljushållare av mina små systrar, fler swedish grace koppar, allt om mat kokboken, en ljusstake och blandannat smink från mamma o nannie. av big siss fick ja hudgrejs som ja önskat mig ♥ ni e bäst!


Kommentarer
julia

fina bilder!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback