h&m vs lindex

2011-03-17 | 17:04:30

sötnosarna finns lite här och var nu


även om det handlar om barn så måste jag ändå säga att jag tycker det känns weird att engla hänger på både lindex och h&m as we speak! jag har fått hem två reklamblad, ett från h&m och ett från lindex, vem pryder dem bägge? engla .. och detta vet jag att det inte är något 'omedvetet' som råkat bli.

jag vet att när engla gjorde lindex sist så visst de att engla skulle gör h&m dagen efter men ändå blev hon bokad. vi misstycker inte men är det inte bara lite skumt? vill man inte vara lite egen och ha sina 'egna' modeller?

haha kanske bara är jag som ens reagerar eftersom min unge är tapetserad lite här och var just för tillfället. allt från storleksskyltar - små ställskyltar. nu sist var jag inne på dagbladet.no och fann engla en bit ner på en rörlig reklam (tack för tipset unn!) men men .. somsagt så är det säker bara jag som ens reagerar :) nu har jag iaf inte riktigt koll på engla så ni får gärna tipsa om ni springer på henne någonstans :)


Kommentarer
Hondjur

Är det inte dags att dra storyn om hur det kommer sig att Engla började med allt det här?

Vet inte om jag hört det.. men är grymt nyfiken :)

2011-03-17 18:39:04 http://etthondjur.blogg.se/
Maria

:-) Har oxå sett Engla både lite här och där det senaste. Senast i går då jag fick hem en lindexreklam..

Men visades hon inte på nån tvreklam för ett tag sen? Vet att jag hojtat till "Men där är ju Engla" och hela min familj bara " Va? vem?" Och sen har jag fått förklara mig och då har det bara låtit dumt. För när du läser någons blogg så blir det ju lite som att känna den personen och det var ju förmodligen så det lät oxå.. som det där var ett barn som vi kände ;-)

2011-03-18 12:24:22 http://livetmedtre.wordpress.com
Mia

Engla häger lite här och var :)Förra veckan såg jag henne i Lidköping och nu ser jag henne jämt i Örebro :)

2011-03-21 20:49:36

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback