gardiner!

2011-03-23 | 08:09:33

gardiner cherryblossom indiska 199:-/st


för några veckor sen så började jag få fnatt på allt vitt som är här hemma! vi måladet juh hela lägenheten vit (tom köksluckorna lackades i vitt från björk) och jag är verkligen ett fan av vitt och öppna ytor men nu börjar det klia i fingrarna efter förändring och färg!

jag har börjat med att byta ut små detaljer som även dessa varit vita. innan hade vi vita spettsgradiner i köket men nu vill ja inte ha de så 'sött' och köpte dessa gardinerna från indiska. jag gillar att de är lite hårdare i färgerna än vad vi är vana vid hemma samt att det går i rosa, grönt och turkost. det passar in hos oss!

jag och c har även börjat disskutera om vi inte ska ta och tapetsera köket i någon brokig tapet? somsagt så är köket vitare än vitast och det är en mindre yta vi pratar om .. skulle vi tapetsera vardagsrummet (som vi oxå funderat på) så är det en väldigt stor apparat att ta tag i (och komma överens om!) de är de absolut största rummet och det skulle verkligen 'ta över' .. såhär blir jag alltid till våren :) förändringarnas tid?

 

för ganska exakt ett år sen så var jag ute på jakt efter tapet till vårat sovrum samt till englas rum men det blev aldrig något mer med det just då. jag hittade inget eller så hade ja inte riktigt tid för det? jag ska försöka få med mig c  till helgen och kika runt lite på utbudet :)


Kommentarer
Hondjur

Satt och läste din blogg igår när Sanna kom och satte sig i mitt knä! Så fick hon syn på Engla. Ojoj! Haha!

"Engla är en prinsessa, mamma! Engla är fiiiin" ;)) Så nu är hon totalt englafrälst och vill titta på Engla hela tiden! För prinsessor får man inte nog av lixom! ;)



Jag höll iofs med om att Engla var en liten prinsessa ;)



Kram på Er och lycka till med alla vårprojekt gumman! ;)

2011-03-23 11:16:29 http://etthondjur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback