baseball jacka!

2011-03-07 | 14:00:36

hur tuff är den inte?


den här smått fantastiska jackan har jag verkligen längtat efter att den ska komma in! visserligen så är det kanske inte riktigt väder för den ännu men jag är rätt säker på att den här kommer gå som smör i solsken när väl värmen gör sig påmind :) den är verkligen helt perfekt med tunnt innerfoder i randig och i jeans på utsidan.

en riktig baseball tuffing! engla som gillar rosa, lila och gulligull var förvånansvärt medgörlig när jag sålde in den till henne i fredags :) jag vet inte vad det var? kanske hon gillade den? den kommer bli så tuff till klänning i vår/sommar! det är nästan som att den är coolare på tjejer än killar? fast det är förståss en unisex :)

baseball jacka polarn o. pyret
fr. 395.-


Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Den var riktigt tuff men som du säger tycker jag nästan att den blir finast på tjejer :)

2011-03-07 14:55:00 http://kristinsandgren.blogg.se/
Alexandra

"Hej jag heter Engla och jag bär upp allt med bravur" - döcool jacka verkligen! :)

2011-03-07 20:43:44 http://thesmalltowngirl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback