and off we fly!

2011-03-10 | 07:03:31

oxå ber ja om att våren kommer hit lagom till måndag :)


ja då var det dags att om några timmar dra sig mot arlanda och londond :) jag älskar verkligen att resa, komma bort och bara unna sig saker som man kanske inte göra i samma utsträckning hemma. det är lyx för mig att kunna dricka skumpa mitt på dagen, ta en lång lunch och shoppa tills plånboken blöder! det inte ofta man hinner med det hemma och oftast så blir man dum-snål (kanske inte dumt egentligen ..  haha)

nu har jag nästa packat väska klart, ringt min bank och föröver lite fickpengar och hunnit stressa upp mig över att jag har ont i min käke. jag har haft lite konstigt ont i mina öron ett tag och nu har det börjat gå ner i käken på den högra sidan :( jag skulle ha gått till läkaren i måndags men läkaren va sjuk och engla va sjuk, såklart.

jaja, jag ska inte oroa mig för strunt nu! jag är som känt något av en hyppa, och jag kan erkänna det! jag är orolig för mkt saker och kan inbilla mig att jag har den ena sjukdomen med den andra, sjukt jobbigt.

nu ska jag lägga ner någon form utav födelsedags outfit (fyller år imorgon .. gah) och sen ska jag duscha och slänga på mig mjuka kläder inför den förträffliga flygningen som ska äga rum vid 11.45, tänk på mig? mycket hinner passera mitt huvud när jag ska flyga och lisa är väl förberedd. vi har ju somsagt flugit några gånger och vi har varit med om en riktigt obehaglig flygning, till NY och andra lite mindre obehagliga. hon vet hur jag blir och hur jag stressar upp mig över att motorn låt, vilket kan vara en fördel ;)

hon har smsat ett antal gånger om musik hon lagt in för flygningen, någon form av humor grej som jag ska skratta åt vi start och landning istället för den klassiska gråt-attacken. det ska nog bli bra.

självklart var mamma tvungen att säga "ta det lugnt nu, var rädd om varandra. london är större - tänk på terrorattacker, undvik stora folksamlingar" igår kväll, vilket ledde till knepiga drömmar och funderingar på hur vi helt kan undvika tåg och allt va det nu kan vara. jag nojjig? nehe .. haha! men nu har jags skrivit av mig och alla har fått läsa om mina farhågor, kanske jag kan undvika dem då? hade ju varit något.

grattis till mig imorgon och ha en fin fin helg alla ♥


Kommentarer
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

Grattis i förskott och ha en underbar weekend i London.



2011-03-10 08:59:42 http://ronile.se
Anna

Åh äntligen har jag hittat tillbaka till din blogg. :D Grattis till dig och hoppas du får en bra resa! :)

2011-03-10 10:26:04 http://luene.blogg.se/
Hondjur

Grattis, grattis vackra du imorgon!! Hoppas ni får det finast! Lev lite för mig med :)

2011-03-10 19:23:47 http://etthondjur.blogg.se/
Anniken

Oj då nu blev allt dumt. Mitt minne svek när jag skulle försöka minnas tillbaka till alla bra filmer så jag tänkte "googla" på det men då på något vis kom jag in på någon sida som gav min dator virus. :(

Men men, den verkar ha klarat sig ganska bra och jag har funderat på filmer. Kanske mest kommit på för lite äldre barn men jag ger ändå några förslag.

"Pip-Larssons" var min favorit, speciellt när jag var sjuk.

Klassiska julkalendrar som t.ex."Håll huvudet kallt Eddie" är också till att rekommendera.

"Mathilda"

"Barnen på Luna" (också för lite äldre)

"Alis med is"

hör gärna av mig igen om jag kommer på något mer.

Ha nu en superfödelsedag och semester!!

Kram

2011-03-10 21:22:19 http://anniken.blogg.se/
annsoh



Vill du läsa nått intressant? Nått som du fastnar för Även följa en tjej som är 16 år & förlovad. Där en blogg innehåller bilder och fotografering och mode o sminkning och även tävla om att bli dagens blogg varje dag!? kan det bli bättre! Ja, du får även följa en av Eskilstunas största bloggar!

http://annsoh.blogg.se den rätta bloggen för dig!



och glöm inte bloglovin ;)

2011-03-11 15:40:31 http://annsoh.blogg.se/
Emma

Grattis och ha en jätteskön semester! Själv ska jag till Berlin och shoppa loss på måndag!



Kramar!

2011-03-12 18:14:42 http://emmawelin.blogg.se/
valeria<3 20 år och lyckliggravid!:)

Åh vilka fina blommor =)

2011-03-13 14:23:40 http://mittunder.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback