trötter!

2011-06-16 | 18:48:40

vilken dag! vilken rea vi har :) helt fantastiskt. summan av kardemumman är dock att jag är helt slut nu .. jag har tagit ett glas rosé och ätit kyckling klubba med potatissallad med engla, orkar inte laga någon mat! ibland får man vara slö även om jag föredrar hemlagat. idag fanns de inte en chans till det ..

c har just åkt iväg till göteborg på någon racing helg, jag har faktiskt ingen vidare koll på vad det är, haha! jag och engla är kvar hos c föräldrar och passar f. engla har precis badat och jag sippar somsagt lite rosé och kikar på resor. jag och lisa har sagt att vi ska köra något v 29 och nu börjar det hetta .. snart har vi nog bestämt!

nu ska jag lägga mig raklång i sängen, äta pringles och kolla på trassel! för vilken gång i ordningen vill jag inte tänka på. c har sett den en halv gång och är redan trött haha! jag har lite mer tålamod ;)


lilla ♥ saknar uppebarligen ett badkar hemma ..


Kommentarer
Frida

Vilka fina ögon din söta dotter har :)

2011-06-16 21:09:17
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Verkligen en toppenrea! Jag har lyckats beställa jag med :)

2011-06-16 22:40:11 http://sagabus.blogg.se/
Petra

Låter som min kväll,rose´ och lillifee med min engla:)REAN har jag totalt glömt bort:(aj då


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback