torsdag kväll!

2011-06-10 | 08:25:00


liten engla igår med tatto som christian.

igår kom lisa över till oss på eftermiddagen/kvällen och mös med mig och engla ♥ jag lagade ihop en linas kasse middag bestående av tomatsoppa med en bön och basilika röra, super gott var det! kanske inte helt idealt med varm soppa i 25'c men det var smarr! engla va inte med på noterna dock och hällde i gräddfil i sin soppa så den bara var att kasta .. lite sura miner men sen tröck hon en stor macka med egen vald salami :)

jag och lisa satt på balkongen i flera timmar på kvällen. vi pratade om livet, vänner och om en resa som vi bestämt oss för att göra i sommar - åh som jag längtar! äntligen börjar min 5 semester veckor ta form!

tack lisa för du finns ♥


Kommentarer
vvintageRetroPrinsessa

vilken coooling med tatoo



Hoppas att ni njuter en massa av sommaren ha det finast kram

2011-06-10 12:39:38 http://bambii.blogg.se/
elsa

Å mums den maten åt vi med häromveckan, med LInas Matkasse! Älskadedet!

Måste fråga en sak bara: vet du hur man skaffar photoshop? Tacksam för svar! Kram

2011-06-12 17:10:26 http://elsaannakristina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback