utflykt

2011-07-21 | 09:03:00


lisa på gotland.

här om dagen så tog jag och lisa hennes röda lilla bil och begav oss mot norrtälje! anledningen var i första hand att åka och sätta en  'såld' lapp på en fotölj som lisa spanat in förra helgen. hon kunde inte släppa tanken på den och då är det ju rätt, helt rätt! ibland får man testa sig själv och se om saken i sig var så åtråvärd :)

fotöljen fanns och nu är den lisas! själv gjorde jag ett fint fynd i form utav en lampa. vi gick affärsgatan upp o ner och när jag såg den i skylten på en loppis affär så kunde jag inte slita mig! för några hundra lappar va den min!

jag har köpt en del nytt hem nu och så även fått .. ex vis så fick jag en fantastisk liten skapelse i form utav en drinkvagn av pappa när vi var på gotland. den har tillhört min farmor och  farfar och var placerad i pappas bar-lada, dock inte längre. den fick åka med hem och kanske visar jag er sen! lite coola glas ska inhandlas dock.


Kommentarer
vintageretroprinsessa

Hallå Emily jag undrar om du har nån Pop filt till salu ??? eller vilka ni har i butik nu ??? Mvh Jessica

2011-07-22 00:53:53 http://bambii.blogg.se/
Maria

Åhhh vad kul med loppis fynd!

Den där drinkvagnen blev man ju oxå nyfiken på ;-)



Kramar!!!

2011-07-22 11:02:50 http://livetmedtre.wordpress.com
Gniztra



Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-07-25 22:28:15 http://www.gniztra.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback