stenugnsbageriet!

2011-07-06 | 22:34:50

underbara gotland med alla små fantastiska ställen ♥

imorse väckte engla mig straxt efter åtta med att hon låg bakom sin madrass inne i albins rum .. hm? snyggt! hon hade liksom dragit med sig täcket, lämnat kudden och krupit upp bakom den, haha typsikt engla att snurra som en kuttaperkare på natten :) well upp kom jag iaf och i tid också!

det blev morgon yoga efter frukost och väderkartorna (alla 4 olika appar jag har på iphone, litar inte på någon numera) visade stora solar över gotland och stenkyrka. var? inte här iaf .. jag, lisa och engla satte oss i bilen och brummade bort till tingstäde som också lovats sol .. ingen där heller?

well vi körde en vända till slite, handlade på systemet, köpte glass och promenerade en stund längst vattnet. gotland är så otroligt vackert! efter hann vi med på ett av alla 'måsten' här på öin, stenugnsbageriet! åh ni anar inte hur deras kardemummabullar smälter i munnen och hur rofylld omgivningen är.

somsagt - ett måste besök!

Kommentarer
Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, vart hittar jag bageriet? Det måste jag besöka i sommar :)



Kram

2011-07-07 09:34:36 http://sagabus.blogg.se/
Maria

Ser helt underbart ut!

Jag har aldrig varit på Gotland, det ser verkligen ut att vara värt ett besök.

Ni ser ut att ha väldigt mysigt!

Kramar!

2011-07-08 22:16:38 http://livetmedtre.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback