Tisdag

2011-01-11 | 17:52:53

mamma ♥ engla viola aurora


idag har verkligen varit en lugn och skön dag, precis sådana jag behöver för att ladda batterierna från infektionen och komma igång på fötter igen :) engla har varit hemma idag med, jag har inte mage att lämna hennes på dagis när jag ändå är hemma. det är ju faktiskt som englas dagisfröken sa i telefon igår "passa på att ha henne hemma när du kan innan skola sätter igång och det inte går längre" tänk , det är inte långt kvar tills dess

den största utsvävningen gjorde vi när vi gick det få meterna ner till centrum tidigare idag. engla lekte i någon form av modern 'lekhage', en projektors olika mönster och fiskar som lyser upp golvet, typ? och annat kul :) hon älskar det iaf! så där satt vi en stund så engla fick springa av sig och tills vi skulle möta upp lina fina.

mycket mer än så har vi inte gjort idag? ätit lunch, bakat världen kanske godaste kaka och lekt bygga stad på englas matta. jag fick ett ryck om möblerade om i englas rum oxå. det är sådant man funderar över när man ligger sömnlös på kvällarna ska jag tala om, haha. jag kanske oxå är smått understimulerad this days? men d är no bra


Kommentarer
Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Men gud vad knäppt. Om jag någon gång får en dotter ska hon heta Ingrid Aurora Viola med tilltalsnamn Aurora :) Fint

2011-01-11 19:32:56 http://kristinsandgren.blogg.se/
Lilla H

Hej vilken fin blogg du har, vilka underbara bilder OCH vilken söt dotter! Det är som att slå upp ett modemagasin. Älskar klädstilen din dotter har med. Så fantastiskt fint!

2011-01-11 22:49:46 http://haleyborg.blogg.se/
jessica

Hej det är sant... att vi alla gör olika =) vilke är bra det... Fast om du skaffar 3 + 1=4 och katt och så... kanske det låter som jag... säljer dom på Ebay snart =)..(skämt bara). Jätte fin blogg du har... hit kommer jag gärna flera ggr =). Ha en bra dag i morgon, det är lite sent nu... / Jess

2011-01-11 23:54:19 http://bonusfamily.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback