total förvirring!

2011-01-17 | 10:16:11

jaa när man inte har jobbat på snart 2 veckor så kan man inte klandra mig för en viss förvirring tycker jag? i ärlighetens namn så har jag inte ens lyckats köpa mig en almencaka ännu och ja, där ligger nog en viss förvirring. jag vägrar telefonkalendern, jag vill ha en i pappers form! jag måste kunna ha lite översikt och kunna bläddra.

ja jag är gammal! och trodde ju såklart att jag började jobba idag men icke insåg jag igår kväll. måndagar är sedan 1 januari min lediga dag (tidigare var det fredagar men ej längre) vilket jag inte riktigt "kommit in i" ännu så ja .. jag tog för givet att jag skulle jobba idag men blev faktiskt inte glatt överraskad när så inte va fallet ;(

visserligen så har jag suttit i 2 timmar och mailat, gjort todo listor och förberett både personalmöte och rättat i vårt schema .. men ja, jag är ju hemma! tur är att jag får bort lite av min arbetsabstinens :) jag är så sugen på att jobba så ja, jag har nog aldrig haft så mycket kli i fingrarna någonsin! men det ska man nog vara glad för :)

efter lite jobb så tänkte jag att jag ska göra en utrensning av englas och förhoppningsvis min, garderob! det behövs lite mer plats och en hel del av det klänningarna, kjolarn och tröjorna är sådant som inte sett dagens ljus på länge = sälj på tradera! så onödigt att sitta och suga på karameller som inte används. då får de bli nytt ist!

världens finaste engla i förra veckan ♥


Kommentarer
vintageRetroPrinsessa



Hoppas att du /n får en bra dag trots allt.



själv köote jag en superfin kalender med en 50 tals pinuppa på akademi bokhandeln :D



ha det finast

2011-01-17 10:47:11 http://bambii.blogg.se/
mammaxtre

Papperskalender är vad som gäller även för mig :-)

2011-01-17 20:53:36 http://mammaxtre.blogg.se/
En pojkmammas vardag ♥

Hon är så underbart vacker din lilla Engla!

Här hemma skulle det behövas rensas massor med. Men det känns som att det kommer en massa mellan hela tiden ... eller så kanske det beror på att jag verkligen inte tycker att det är roligt och hittar på andra saker istället? :)

Kramen

2011-01-17 21:02:26 http://edvinsmamma.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback