Torsdag

2011-01-13 | 08:21:20

liten här om dagen! pix av lina


jag sitter och dricker smothie och engla ligger fortfarande plattfall i sängen! jag vet inte vad det är med den där donnan men hon kan verkligen inte få ro på kvällarna. igår trodde jag hon helt klart skulle vara uttröttad av dagens bravader men icke. det dröjde till iaf 21.30 (då vi gick och la oss) innan hon slöt sina små blå helt.

idag ska hon gör lindex igen. det passar mig väldigt bra eftersom jag slipper hålla i hela underhållningen här hemma, slipper fixa lunch och finna inspiration :) haha lovely, we love plåtningar ♥


Kommentarer
Marlene - By Marlees

Smoothies är så gott.. och bra för de (som mig tex) som inte är en frukostmänniska!

Lycka till på plåtningen idag :)

2011-01-13 11:29:08 http://bymarlees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback